Smooth Criminal

Idag är de Chattis hääära, som tjuvbloggar lite .. hehe ^^
Emma vet inte ens att jag loggade in på hennes konto, så bra är man!!
Efter skolan idag så skulle vi dra hit, hem till henne, men hon hade inga nycklar (OMG!) så vi var tvugna att gå till en lekpark där hennes mamma var med barn från skolan o vi var tvugna o vänta tills hon slutade, så promenerade vi hem tsm.
Nu så sitter jag ensam i hennes rum, hon är ute i köket med hennes mamma, farmor & farfar.
Hon gör typ mellis till oss :P
Asså man e helt bäst!
Loggade in på ngn annans konto hehehe mastermind ;)
Undrar hur lång tid de kommer ta för henne att fatta att jag gjorde dehär :P ;)
Love u 2 hunny!♥
Darn it!
Fattar inte hur man lägger in bilder.. -.-'
Hon märker nog sen att jahg har tagit bilder på mej på hennes dator hehe

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0