Två prov i rad -.-

Shit vad trött jag blir på prov! Vi hade fysikprov första lektionen, klottrade ner allt jag kunde komma på och hoppades på G iallafall...tror inte att jag behöver oroa mej på den punkten, det var ett tag sen jag failade totalt på ett prov.
Iallafall, sen på matten var det ett oförberett (struntar i hur det stavas) prov, iochförsej väldigt lätt, men iallafall! Sen har jag ett stort franskaprov imårrn som jag inte kan plugga till eftersom att min bok har försvunnit spårlöst. Självklart skyller jag på någon annan, det blir lättast så :P
Men den här veckan känner jag mej verkligen skitstressad, har alltid haft lätt för att oroa mej. Och nu har jag börjat få något tix som gör att jag går och biter ihop jättehårt tills det känns som att käkarna ska spricka, utan att märka det. Sen när jag slappnar av i munnen får jag värsta huvudvärken!
Som ni märker är det sorgligt synd om mej just nu...sådeså ;)
.
Dagens treminuters-outfit, sprang runt och letade efter franska boken så jag glömde bort att ta fram något att ta på mej...duktigt Emma -.-
Mitt mellis, visst är jag nyttig ;) (Vi låtsas inte om att jag har tryckt i mej två remmar och nacho-chips innan)
Halleluja, welcome to seventh heaven liksom. Som ni kanske fattar menar jag tidningen till höööger, tyvärr innehöll den inga bombnedslag direkt -.-
Nu ska jag skriva klart mitt svenska tal om panting och texten om Medusa på engelska, någon som har lust att hjälpa till? Inte?
Ska ut och träna lite med Anna snart iallfall, det bästa sättet att slappna av är att gå ut och träna skithårt enligt mej ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0