Än en gång...

...vaknade jag av ett telefon-samtal från Anna. Inte kul. Men samtidigt var det bra att hon väckte mig, har saker att göra idag och kan (tyvärr) inte sova bort hela dagen.
Igår kom Chatnapa, Mickan och Ida hit för att titta på film, äta pizza (fast Mickan valde hamburgare, den svikaren) och tjocka i oss chips.
Det var jättemysigt, vi träffas så sällan efter skolan pågrund av träningar och så. Vi körde BUZZ, (jag vann, tihihi) tittade på Scary Movie 2 och Austin Powers, hur roliga som helst!
När Chatnapa åkt hem satte sig jag, Ida och Mickan och tittade på Spartacus. Biffiga killar som slåss i blöjor, hur kan man inte gilla det? ;)
.
Idag har jag varit ute och sålt julblommor med Anna, vi tappade helt bort oss. Jag har alltid trott att jag känner till Spånga rätt bra, och hittar även om mitt lokalsinne är nästintill obefintligt. Fel. Vi var helt lost! Sen gick jag hem och nu sitter jag här! Nu ska göra lite läxor, sen ska jag till Anna och köpa grejer inför ikväll när jag ska sova hos henne :) ♥ Så jag skriver mer imorgon!
Sooo Mickan-style att röra på huvudet precis när man tar bilden -.-' ♥
Chatnapa hade tyvärr åkt hem när vi tog bilden, but you know I love u 2! ♥
Mördar-backen Anna och jag kämpade oss upp för när vi sålde julblommor, och så köpte de inte ens! Tycker nästan att de kunde beställt en julblomma bara för att vi kämpade oss upp för deras hemska backe!
Okej, den ser inte så hemsk ut på bilden, but it was!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Låång backe ;(

2010-11-07 @ 17:31:17
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0