I ♥ presentkort :D

Idag följde jag med lillasyster, mamma och mormor till Vällingby. Tänkte passa på att titta lite på H&M, jag har precis fått ett presentkort där på 250:- av mormor, så jag tänkte försöka hitta lite kläder där!
Bland annat tänkte jag prova den randiga, stickade tröjan från reklamen. Två ord: Inte. Najs. Helt udda proportioner och den var långt ifrån så snygg som på reklamen.
.
Jaja, jag hittade iallafall en annan mysig tröja, plus en choklad-ansiktsmask och ansikts-scrub (till Egypten. Som jag skrev i mitt "Tips för en långvarig solbränna"-inlägg är det viktigt att ta bort döda hudceller när man solar, så att solbrännan håller längre. Äckligt men sant) och ansiktslotion.
.
Så nu är jag reda för att åka utomlands, resan börjar ju närma sig!
Men som jag skrivit förut kommer Anna att ta hand om min blogg, så den uppdateras lite iallafall :)
Dagens, rätt naturliga, sminkning :)
Och nya tröjan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaw va göllig tröja :P <333

2010-11-04 @ 20:35:11
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: CR<3

It's soooo you att köpa en sån gullig och lång tröja ;) <333

2010-11-04 @ 23:43:29
URL: http://onlycr.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0