Då var helgen snart slut

Varför är helger så korta? En dag till kunde de väl vara iallafall, två dagar är ju verkligen ingenting!
Idag har jag varit duktig och rivit ut allt i min garderob och sorterat. Innan såg det ungefär ut som om någon släppt en atombomb därinne.
Men nu är jag klar iallafall!
Senare idag kommer bildbomben från Egypten, det inlägger kanske blir klart ikväll någon gång. Helt sjukt hur många bilder vi tog, eller egentligen tog jag nästan inte några bilder alls (konstigt nog, jag som annars tar bilder på precis allting) men alla andra verkar ha tagit hur många som helst!
Så det blir nog en hel del sorterande, jag ska försöka få ner antalet bilder tills högst hundra stycken.
Nu ska jag göra min idrottsläxa, musikuppvärmningen. Bland annat ska takt känsla bedömas, där rök mitt VG liksom. Jag har verkligen pinsamt dålig takt, så det kommer att krävas mycket träning innan jag får VG. Jaja, det är väl bara att börja träna?
.
Hemska webcam-bilder från igår. Men jämför man med hur jag ser ut idag är de här bilderna på nivå med modelbilder :/

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0