Godmorgon! ♥

Idag vaknade jag riktigt tidigt för att säga hejdå till min älskade mormor som skulle åka hem, tyvärr. Sen gick det inte att somna om, så jag låg och drog mig i sängen en stund innan jag gick upp och åt frukost, hur skönt som helst!
Efter frukosten testade jag min nya anisktmask, med choklad. Den luktade verkligen som choklad, och såg ut som det också. Men när jag väl hade den på mig blev det värsta ångorna som steg upp i ögonen och sved som fan tusan. Så nu har jag värsta huvudvärken, bra början på dagen?
.
Iallafall, idag ska jag först fixa klart några läxor, sen kommer Chatnapa hit för att göra en franska-läxa med mig. Sen lite senare kommer Mickan också, så ska vi göra klart filmen vi började på i måndags. Efter det blir det myskväll med film, pizza och chips. Ida kommer också komma senare, så det blir jag, Mickan, Chatnapa och Ida :) Tonight's gonna be a good night! ♥
Nya tröjan :D
Ansiktsmasken, 20:- på Åhléns

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Det var ju jättebilligt :I Fanns den med andra gubbar på? :P <333

2010-11-05 @ 13:30:32
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Ina

Tröjan var jättesöt:) och jag kopplar med usbkabeln, men jag lyckas på något sätt inte hitta mina bilder. Så det blir till att fortsätta skicka över via mailen, hur jobbigt dt än är;P

2010-11-06 @ 13:05:41
URL: http://inapeanut.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0