Godmorgon!

Så underbart skönt med sovmorgon, och jag tycker faktiskt att jag förtjänade att inte vakna vid halv 9 som jag brukar (helt sjukt).
Idag blir det plugg, ska försöka läsa igenom Judendomen, börja på matten och välja låt till musikuppvärmningen. Sen kommer min mommi (=mormor) hit, från Kalmar! JIPPIII! Tyvärr kan inte morfar följa med, men det är ändå mysigt att mormor kommer :)
Så jag ska fixa kladdkaka, vi får väl se hur det går, man vet aldrig riktigt när jag leker kock...eller bagare.
.
I brist på andra bilder får ni en morgontrött web-cam bild på mej :P

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: Jag tycker nog att du ska använda lite balsam också när du tvättar dina penslar så att inte håret i borsten torkas ut och blir för strävt :) Vill du så kan du skippa schampoot och bara ta balsam!

2010-11-02 @ 15:17:58
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0