Snart fredag!

Jag har gått runt med världens huvudvärk nästan hela dagen, jag som typ aldrig har huvudvärk!
Dagen var ändå helt okej, på idrotten fick vi testa HLR. Jag var grym på att blåsa in luft i lungorna på den otroligt heta dockan. Att trycka sådär på magen däremot, not so much.
Herregud vad hård bröstkorg, jag fick ju nästan hjärtstopp själv bara av att försöka rädda dockan...
Nej, jag skulle nog inte vara så bra att ha i närheten om man fick ett hjärtstopp.
Mer som hänt idag...jag har fått snö i ansiktet, sett en pingvin blivit uppäten, en bläckfisk blivit född och...ja, det var nog allt.
Som tur var var träningen inställd, hade nog aldrig orkat, huvudvärken blir bara värre och värre!
Nu ska jag vila bort huvudvärken, skriver mer sen!
Imårrn är det fredag, hallelujah vad skönt, snart helg alltså! :)
Fina dockan ;)
Jag och Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Men näää, vardå? :O <33

2010-11-25 @ 17:59:52
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0