"I said brrr, it's cold in here..."

Från min favoritfilm när jag var liten, vet inte varför jag kom och tänka på den nu...Kanske för att det är så himla kallt överallt, håller på att förfrysa!)
.
Okej, idag har vi haft franska, sen idrott. Vi håller på med musikuppvärmning, uschåblä, vad det kommer gå dåligt för mig. Ska tvinga Anna att hjälpa mig ;)
Sen har vi haft SO, jag trodde att Koranen hade med judendomen att göra. Ja...SO är absolut mitt starkaste ämne...not...
Mycket mer har inte hänt, just nu sitter jag med en skål nudlar och tittar på "Låt den rätte komma in". Boken var så otroligt mycket bättre, filmen är hur seg som helst! Tråkig också, förutom när Oskar frågar varför Eli inte fryser, och hon säger "Jag har väl glömt hur man gör. Oskars min då! HAHA! Egentligen är han det enda som får mig att titta på filmen, hans miner made my day ;)
Nu kommer snart Anna, så ska vi se klart filmen och (kanske) kan hon hjälpa mig med musikuppvärmningen!
Bloggar mer senare!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv; okejokej, vi planerade att åka dit först, men sen fick det bli hurghada, är hur nöjd som helst :)

har du varit i egypten förut eller var det första gången? :)

2010-11-19 @ 19:47:26
URL: http://johaannax.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; åh gud vad skönt! man tackar ju inte nej till att åka tillbaka precis :)

2010-11-19 @ 20:17:02
URL: http://johaannax.blogg.se/
Postat av: CR<3

har den där tröjan alltid varit så hängig vid axeln? :) har inte sett det förut haha! :D <333

2010-11-19 @ 23:07:36
URL: http://onlycr.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0