I see snow

Gud vad det snöat idag!
Men jag antar att snön ändå kommer smälta bort snart, det brukar bli så.
Idag har vi haft mentorstid och sen kom två författare och pratade om böcker de skrivit. Jag missade början (nejnej jag klagar inte, hade aldrig klarat 40 minuters bok-prat) eftersom att jag var hos skolsyster. Jag har bara väst en halv centimeter sen sist, Chatnapa hade typ vuxit nio cm! Helt sjukt.
Vi fick kryssa i någon fråge-grej med olika hälsofrågor. Pinsamt läge att kryssa i alla frågorna tillsammans med skolsystern, typ om man vet hur man skyddar sig mot "sexuellt överförbara sjukdomar". Ääääh, inte awkward alls.
Sen kom jag hem och gjorde en omellet (så stavas det väl inte? Whatever) som failade så hårt att det fick bli scrambled (nääää, så kan det inte stavas? Än en gång, whatever, ni vet vad jag menar jö!) eggs som smakade olja, salami och bildäck.
Sen hade jag utvecklingssamtal, det gick faktiskt bättre än väntat! Nu är det bara att kämpa sista veckorna innan betygen kommer. Dö-dö-döööööö (för er som inte fattade var det där "dramatisk-musik-ljud"). Jag börjar fatta varför jag heter "Noisy" på Chatnapas mobil.
Nu ska jag se Scrubs och äta färdigpizza. Yes, life's good.


Dags att byta skor?

Random bild på Anna och mig från i förrgår. Söta.



Kommentarer
Postat av: CR =D

hihi jaa :)



meeen KOM IGEN KVINNA har väntat åratal på dina Egypten-bilder! :D <333

2010-11-22 @ 22:28:38
URL: http://onlycr.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Haha älskar sista bilden!! =D

2010-11-24 @ 07:58:06
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0