I'm back!

Yes, efter en vecka i Egypten är jag tillbaka! Tack till finaste Anna, som gästbloggade hos mig (besök hennes blogg!) ♥
.
Jag tänker inte skriva om resan just, det kommer ett extremt långt inlägg+bildbomb i helgen, så ni får veta allt då! :)
.
Första dagen i skolan på en vecka började med två jättekramar av världens bästa Ida och Mickan ♥ Sen var det matte, kul sätt att börja skolan igen? Jadå -.-'
Sen hade vi NO. PROV! Kul att vår NO-lärare berättat det för mig, så att jag kunde plugga, jag frågade ju liksom vad jag behövde göra när jag var borta! "Läs igenom Värme-kapitlet bara".
IG nästa? Blir överlycklig om jag får G liksom...
.
Men iallafall, sen har det inte hänt så mycket mer, har mest myst (mysit, mysat...eller hur man nu säger) med bejbis! ♥
Efter skolan följde Anna med mig hem och vi var inne på vår favorit-hemsida, Sveriges stolthet ;)
Okej, nu blire TV och så ska jag läsa ikapp lite bloggar, har ju missat massor!
Herregud, längtar tillbaka bara av att se stranden!

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh egypten, så underbart. Kom själv hem därifrån för två veckor sen.. Vart i egypten var du? :)

2010-11-19 @ 06:46:37
URL: http://johaannax.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0