Jobbig söndag!

Idag har jag städat, gjort läxor och packat. På tisdag åker vi ju så idag var liksom sista dagen att förbereda, för imorgon orkar jag verkligen inte fixa allt!
.
Gårdagen var betydligt roligare, när jag sov hos Anna. Vi köpte glass, nötter och barnmat (fråga inte varför, det såg riktigt gott ut, men smakade typ som...katrinplommon med diarré-konsistens och besk eftersmak. Mysigt värre). Först snackade vi om allt möjligt, sen började The Number 23 så vi kollade på den.
Jag. Hatar. Skräckfilmer.
Den började mysigt, lagom läskig liksom, sen blev den värsta psykologisk, blev värsta paranoid! Den handlade i stort sätt om numret 23, och om en kille som blev besatt av det numret och såg det överallt, sen mördade han en tjej och...ew.
Det som verkligen satte igång paranoian var när Anna sa att hon var född 2/3 (blir 23 om man tar bort snestrecket, för er retards som inte fattat det) och hon bodde på numret 32 (23 baklänges). Dessutom var klockan nästan 23.23...
Så ja, jag blev lite sugen på att hoppa på cykeln och cykla hem. Fast sen kom jag på att jag ville äta upp glassen så jag stannade ;)
.
Nu ska jag jag lägga ned läxbockerna och mysa i soffan, skriver mer när jag hinner!
Morgontrött Emma påväg hem från Anna. Jaja, man kan inte se normal ut hela tiden ;)

Kommentarer
Postat av: Chatnapa =D

jaha dendär med psycotjejen i blont hår som rev sönder väggen och gick runt och skrek om numret 23 och sen när killen som liknade Jim Carrey gick ut så hoppade hon... :D <333

2010-11-07 @ 19:56:05
URL: http://onlycr.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

Hejsan ska vi följa varandra ??

2010-11-07 @ 23:36:26
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0