Känner mig duktig!

Idag gick jag upp i lagom tid, och mös framför gårdagens avsnitt av Desperate housewives medan jag år frukost.
Sen har jag gjort lite läxor, så otroligt skönt att ha det mesta gjort! Har dessutom valt låt till musik-uppvärmningen, fick ringa Anna 4 gånger för att jag inte fattade hur man skulle räkna ut BPM, men nu tror jag att jag gjort rätt...hoppas det iallafall!
.
Senare idag kommer lite foton som jag tog igår, inte på personer för en gångs skull ;)
Det blev mest övnings-foton, försöker fortfarande lära mig mer om foto och så, så förmodligen kommer det komma upp lite ovnings-foton då och då här på bloggen.
Nu ska jag redigera lite bilder och titta på Top Model!
.
Som ni ser på bilden hade jag lite problem med att plugga idag, tänkte på heeelt andra saker än SO ;)
Min lunch (Spånga-macka): Det här måste vara Spångas stolhet, så otroligt gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Men du är så udda (love u) så du räknar inte :P <333

2010-11-03 @ 16:44:37
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: M A J A

Vilken fin & annorlunda blogg du har! Gillar't :)

2010-11-03 @ 18:13:07
URL: http://majaanderssons.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0