Om ni aldrig mer hör från mig...

...är det för att jag frusit ihjäl under en fotbollsträning, som kommer vara ikväll.
Det borde nästan vara olagligt att utsätta ett fotbollslag för en sån här kyla! Enda anledningen till att jag plågar mig dit är Lucia-cupen, vill man vara med där måste man tränatränaträna. Och jag tänker vara med där, så är det bara ;)
Sen jag kom hem har jag pluggat. Herregud, varför är allt så svårt?
Vad har världen emot mig? (Ja, jag ser det som ett personligt angrepp att just jag inte förstår det vi har i läxa)
Men det får gå, jag menar jag har ju faktiskt försökt, mer kan jag inte göra.
.
Nu ska jag titta runt lite på nätet efter julklappar till mina finaste kompisar, äta nudlar och se på TopModel!
Min fina, tidiga julklapp från Anna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, du dog på fotbollsträningen.

2010-12-01 @ 15:07:21
Postat av: Emma

sv: Haha nej, det blev bara sen bloggning dagen efter ;)

2010-12-01 @ 15:41:58
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0