Personal chef/slave

Just nu håller bästa Anna på att göra pannkakor till mig ♥
Egentligen borde det kanske vara tvärtom eftersom att hon är gäst men eftersom att hon är min personliga slav/kock/bästa vän får hon göra det åt mig. Jo jag vet, generöst av mig.
Dock börjar jag redan ångra att jag låter henne göra smeten, jag har en stark känsla att jag kommer få äggskal eller något i min pannkaka. Jaja.
Efter lunchen ska vi till Vällingby  och handla julklappar, vet i stort sätt redan vad jag ska köpa.
Sen ska jag unna mig någonting också, jag har inte köpt något onödigt på jättelänge (faktiskt). Tänkte köpa en Lanvin for H&M-tröja, men jag vet inte, det känns inte riktigt som min stil om jag ska vara ärlig.
Och vad är grejen med alla kragar och rosetter?
Men något hittar jag säkert ;)
Nu ska jag hjälpa bästis med pannkakorna, hon+spis=not so good.
Nej men vadå smått efterblivna? Och ingen kommentar om min hand asså. Lite "my germs"-varning va? ;)
Just det, vad tycker ni om nya designen? Juldesigner är bland det tråkigaste att göra enligt mig, men den blev ändå helt okej.
Kan ni inte se designen än kan ni skicka en kommentar, vilket gör att sidan uppdateras och designen visas! :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0