Skådespeleri är nog inget för mig?

Now it's official. Jag är världshistoriens sämsta skådis.
Idag har jag träffat Mickan och Chatnapa, vi skulle spela in en bokrecension i form av ett TV-program (en svenska-läxa). Det gick...sämst, i början iallafall. Jag klarar verkligen inte av att bli filmad! Är en så otroligt dålig skådis så det är ofattbart, och mitt pokerface! Herreguuud.
.
Men kul hade vi iallafall, och vi fick ihop en någorlunda bra film tillslut. Så jag är nöjd ;)
För att vara helt improviserat blev det ändå rätt okej, och med intro och lite musik blir det nog bra!
.
Nu ska jag fixa nudlar innan jag drar till träningen! Skönt att springa av sig lite och verkligen kämpa.
Skriver mer sen!
Juste, om ni inte redan har gjort det, besök min Yo! Just click here, det finns även länkning längre ned i menyn :)
Är ni inte redan medlem där tycker jag absolut att ni ska bli det, så otroligt kul, och alla där verkar jättesnälla! Hur kul (och beroendeframkallande) som helst!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0