Well, nobody's perfect!

Jahapp, idag har jag försökt att plugga. Observera ordet försökt, hade varken tid eller ork. Men jag har en helt vecka på mig så jag ska ta tag i läxor och skolarbete redan imorgon!
Jag har iallafall valt ut låt till musikuppvärmningen, nu gäller det bara att hitta rörelser också...vi får väl se hur det går.
Efter lite pluggande satte jag igång att göra en kladdkaka. Kan ni fatta att jag ville bli kock när jag var yngre? Jag? Kock? Don't think so liksom. Jag kan inte ens steka fiskpinnar (allvarligt alltså, de var svarta på utsidan och frysta inuti).
Men iallafall, jag såg fel på receptet och smälte 175 g smör istället för 75. Sen stod jag och rörde ihop smeten i ungefär 5 minuter och skulle precis hälla den i formen när jag upptäckte att jag glömt äggen. IQ: 3 typ? Well, nobody's perfect!
Men den blev faktiskt riktigt god, tycker jag och mormor sa också att den var god när hon smakade sen. Vilket i och för sig inte säger mycket, hon är ju släkt så det är hennes skyldighet att säga att det är gott även om det smakar skit.
Medan den svalnade gick Maja och jag och mötte mormor på Spånga station, sen åkte Maja till judon och mormor och jag åt kladdkaka!
.
Nu ska jag Yoa (alltså vara inne på Yo, men jag är så tuff att jag säger Yoa...jaa...)
Ny karriär som bagare kanske? Fast kanske inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! jätte fin blogg ! jag undra hur du gjorde så att du fick tejp bitarna under namnet på kategorierna skulle vara jätte tacksam om jag fick ett svar. Taack:)

2010-11-02 @ 19:50:19
Postat av: Ida

Sv: Jo det är jag faktiskt ^^

2010-11-02 @ 21:21:18
URL: http://idaliciouss.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jag tycker du såg väldigt het ut ;) <333

2010-11-03 @ 10:21:07
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: K I T T Y S C L O S E T

Var med i Dagens Blogg på min blogg och få chansen att ta del av mina 600 besökare!

2010-11-03 @ 10:24:57
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0