Äppelkrig

Oj, glömde helt bort att uppdatera, har haft saker att göra hela dagen idag. Först gick jag ju i skolan (nähää?), vi hade musikprov och jag sög. Verkligen hur dåligt som helst, var helt inställd på att jag skulle få göra "omprov". Men jag fick ett (*hostsvagthost*) VG! Blev skitglad!
.
Efter skolan kom Becka hit för att jag skulle hjälpa henne med engelskaläxan. Yeah right, det blev snarare så att jag gjorde den åt henne, så om hon får jättebra betyg nu är det pågrund av mig (a)
När Becka gått fick jag en mindre stressattack när jag kom på att jag ska redovisa en nyhet imorgon på SOn, men jag hann klart med den så nu är jag heeeelt lugn. Visst, den blev inte värsta MVG+++++ texten, men jaja.
.
Lite pinsamt bara att jag inte ens vet vad Västsahara är, liksom är det ett land, ett område, en öken?? Om någon vet svaret på den frågan är jag väldigt tacksam för svar.
Dagens outfit fotat i vårt latte-färgade data-rum. Great, jag kommer aldrig kunna sitta här utan att få värsta kaffelatte-suget.
Yes we are cute...

Kommentarer
Postat av: evelina

sök på google va Västsahara e?? :P <3

2010-10-12 @ 20:38:34
URL: http://eweliinatorlind.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0