Bara för att...

Alla video-bloggar hela tiden, och jag har gjort det...tre gånger i hela mitt liv? Och det var när besöksstatistiken låg på...5 unika om dagen? Pinsamt lite måste jag säga, och förmodligen var det bara mina kompisar som kände sig tvungna att läsa, hehe.
nu j*ävlar ska jag börja videoblogga! Nej, men något inlägg då och då kanske det blir? Och framför allt med Anna skulle jag tro, hon verkar ha en crush på min mobilkamera...
Här är iallafall vår första officiella video, där vi hyllar Andreas Weise! Men helt ärligt, en brat i Idol, som dessutom äger skiten ur alla andra? Gilla starkt!
Och lägg gärna märke till min ovanligt efterblivna min i början, tills jag säger "WOOHOOO!". Sexig värre. Och Annas otroligt heta miner som hon gör när jag letar efter personen som säger "RING KLOCKA RING!". Jag vet, så otroligt söta man kan vara -.-
Nu har jag dessutom en ny kategori som måste fyllas med inlägg, så håll utkik efter fler failade videos. Är dock inte så säker på att "Videor" (som kategorin heter) verkligen är ett ord. Jaja.
Juste, besök Lisas blogg, där kommer jag att gästblogga de kommande...dagarna? Jag vet inte riktigt, men hon bad mig att blogga lite där iallafall.

Kommentarer
Postat av: ida <3<3

Asså kan man vara sötare?! RING KLOCKA RING!

2010-10-19 @ 16:10:41
Postat av: Emma

Ida: Haha du menar bobbad? ;) <33

2010-10-19 @ 16:23:02
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: CR<3

jaa bobbat ja emma... :P



diggar Annas miner haahha :D



<33

2010-10-22 @ 15:41:34
URL: http://onlycr.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0