Fredaaaag

Älskar känslan när man vaknar på en fredagsmorgon och vet att nästa dag kan man ligga kvar hur länge som helst...
Idag har det inte hänt mycket, på idrotten körde vi dodgeball. Det räcker nästan med att säga att det inte var en av mina starkaste egenskaper.
På SOn hade vi prov...fast man fick använda böckerna. Jag som inte ens hade läst igenom texten ordentligt innan tyckte att det var hur lätt som helst! Vad är poängen med att göra ett prov när man bara kan titta på svaren. Så nu förväntar jag mig minst ett VG+, annars är det pinsamt.
.
Just nu sitter jag och redigerar bilder i väntan på att Manda ska smsa. Det känns så otroligt skönt att läx-vågen är över, nu kan jag liksom ta det lugnt och fokusera på andra, roligare saker.
.
Juste, vad tyckte ni om kollaget jag fixade igår? Håller iallafall på med ett till nu, fast med ett annat tema. Ni får se resultatet ikväll eller imorgon.
Dagens outfit:

En av bilderna som kanske avslöjar lite av vad temat på kollaget ska vara....eller okej, det kanske inte var till någon större hjälp ;)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0