Hallelujah...

...för fredagar! Så otroligt skönt!
Idag har jag först haft franska där vi pratade om possessiva pronomen. Lite skumt att jag lär mig dem på franska innan jag kan dem på svenska. Sen hade vi håltimme och jag, Nora, Chatnapa, Ida, Mickan och Leo körde "bubblan". Jag upptäckte också ett nytt, riktigt skumt ljud jag kunde göra...bara så att ni vet. Många kommenterar att jag gör väldigt många olika ljud och typ ljudeffekter när jag pratar, men jag har aldrig märkt det förren nu, det bara blir så. Låter förmodligen helt stört, hehe.
.
Efter det hade vi engelska, får mindre damputbrott på vår engelskalärare; "Sccccchhhhh" "Nu är ljudnivån aaalldeles för hög". Så fruktansvärt jobbig, men samtidigt bättre än vår förra som mest verkade se våra engelskalektioner som en möjlighet att typ...ta det lugnt. Jag lärde mig inte ett enda nytt ord under hela 7an, bra utveckling liksom.
.
Efter skolan följde Chatnapa som är världens snällaste och bästa (nej vaddå jag fjäskar inte. Neeejdå.) med mig nästan hela vägen hem så slapp jag gå själv, tack bebi! ♥
Okej, nu ska jag ringa Anna, skriver mer senare. Dagens redigerade bilder:

Kommentarer
Postat av: Marielle

just nu har jag 2 tävlingar på min blogg och båda avslutas på söndag (24/10). Vinsterna är ett high heel-halsband från merasmycken.se och skosmycken från by M design. Vad gärna med!

(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



ha en bra dag!

kram

Postat av: Lisa ♥

GUUUD VILKEN SNYGG LAPTOP! är det din? ;)

2010-10-22 @ 22:48:52
URL: http://alisathing.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0