Hemma hos Manda! ♥

Sitter jsut nu hemma hos Manda. Hon försöker få mig att spela kort men det går väl sådär...
Okej, idag fick jag tillbaka 3 prov och läxor som vi har gjort; VG+ i SO, VG i NO och "Asbra :)/Exelente" på SO-läxförhöret. Lite annorlunda betygssättning där, men läraren som vi hade är hur grym som helst, vill ha honom hela tiden!
Sen har det inte hänt så mycket mer, och nu sitter jag hos sötaste Manda och väntar på att vå kladdkaka ska bli klar. Jag råkade göra lite fel när jag hällde i äggen o kastrullen, så nu ser det ut som små bitar med stekt ägg flyter runt i smeten. Mysigt...Men med min naturliga kockförmåga är det ganska rimligt att något går fel -.-'
.
Dagens hyllning: De tre vännerna (och Jerrry) ! ♥ Eller egentligen jag, Manda och bästis Niklas, hihi. Och så är Rickard Jerry :D
Vet inte när Manda tog den här...ser lite läskigt drömmande ut...



Kommentarer
Postat av: Amanda

Tja, hur är läget idag?:) kram!



hhärlig design btw!

2010-10-19 @ 19:03:20
URL: http://ajohanssons.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0