I ♥ halloween-makeup!

Det bästa med halloween måste vara alla konstiga/coola/skitläskiga/failade halloween-kläder och sminkningar, eller hur? Har aldrig kört "bus eller godis"-grejen (mobbad eller vad??) så halloween är inte riktigt någon stor grej för mig.
Men de senaste åren har jag verkligen börjat gilla alla konstiga halloween-kläder. Inte för att jag klär ut mig, men det är kul att titta på/hjälpa andra med deras. Så idag prov-sminkade jag min lillasyster Maja inför nån halloween-fest hon ska på på tisdag.
Tänkte visa lite bilder, har ändå inget att skriva om ;)
Sminkningen är gjord av mig, egentligen såg den väldigt annorlunda ut i verkligheten. Kläderna är sönderslitna av mig (hehe), vilket inte heller syns så tydligt på bilden. Men jaja, ni kommer att få se ännu snyggare bilder på mig och Anna på själv halloween-afton (va? Det låter ju skitskumt, "halloween-afton"...).
Har världen bästa smink-idéer, spännande va? :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria♥

fin blogg du har :) hur mår du idag då?

2010-10-23 @ 23:17:54
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: vanna

maja jätte läskig!*******************

2010-10-24 @ 11:04:50
Postat av: vanna

maja är jätte läskig!*******************

2010-10-24 @ 11:05:52
Postat av: Anonym

Vilket är ditt nya redigerings program / hemsida? :)

2010-10-24 @ 13:05:45
Postat av: Henrietta

Sjukt coolt :D Har glömt säga hur mycket jag gillar din nya design. Men det gör jag verkligen! Du fixade kommentarrutan väldigt coolt också x'D Heh.

2010-10-24 @ 17:46:08
URL: http://mystiskafisar.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0