It's a hallelujah moment!

Nu är det officiellt HÖSTLOV! Fattar ni hur skönt?? Har dock massor av läxor och skolarbete framför mig, men det ska jag väl klara av? Hellre sitta och göra det nu än i Egypten liksom ;)
.
Idag har vi först haft franska. Vi har något kommande arbete om mode, och man fick välja om man ville göra en modeshows-teater eller dialog. Trodde att alla killarna skulle välja dialog, men alla valde modevisning. Skulle vilja se när de spelar upp den, men då är jag borta! Ska försöka muta Chatnapa till att filma, mwoahaha...
.
Sen hade vi basket på idrotten, och en kille hoppade på mig så att mitt huvud typ sprängdes (eller, ja, det kändes så). Våldsam sport ;)
Okej nu ska jag spendera lite tid med Sanna som är här! Skriver mer ikväll!
Hm vet inte varför jag har en mandarin på (eller säger man i? Jaja, jag säger på) pannan
Man såg inte att bilen drog på ett hus...men det gjorde den.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0