Jippi...

Idag åkte mamma och jag till banken för att hämta mitt ID-kort, fiiiiiiiint; fejkat leende som täcker halva ansiktet och utsmetad sminkning, önskar nästan att jag inte hämtat det.
Fast nu får jag hyra film på Coop, det var typ den enda anledningen till att jag ville ha ett ID-kort, hehe.
.
Idag har vi haft mentorsråd, livskunskap och bild. Är riktigt glad över att vi flyttade SO-lektionen, så blir måndagar inte lika jobbiga. Men samtidigt slutar vi senare på fredagar...Jaja, måndagar är ändå värst.
.
Det enda som egentligen är bra på måndagar är att det är Topmodel, och som värst Topmodel-nörden är jag hur glad som helst över en ny säsong.
Okej, mer bra saker med måndagar? För varje dag blir det en dag mindre fram till höstlovet, alltid något.
.
Skulle göra det mesta för en ledig vecka just nu, är galet trött och vill bara slippa alla läxor och sånt, imorgon har vi musikprov där vi ska spela trummor. Och jag har liksom taktkänsla som en...jag vet inget djur som har lika dålig taktkänsla som jag, den ä verkligen sämst. Så jag blir glad om jag får G. Sen har vi en matteläxa till imorgon, och jag fattar ingenting! Känner mig som en riktigt dum blondin :P
.
Okej, nu ska jag "plugga" (=försöka så gott det går). Wish me good luck!
Dagens outfit:
Har ingen aning vem som tog den här bilden...spooky...
F-Y-F-A-N vad mobbad jag ser ut. Nästan så att jag inte vill använda det ;)

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Allt bra då? :)

2010-10-11 @ 18:49:54
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: samma här :)

2010-10-12 @ 14:54:47
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0