Men åååååhh...

Idag är det söndag! Helgen är redan slut! Nu är det en vecka kvar till nästa, och jag längtar redan...
.
Den här söndagen har jag spenderat med mina läxor, mysigt va? Efter lunch tog jag iallafall en paus och gick ut med Anna för att sälja julblommor. I oktober. Kände mig aningen mobbad som gick runt och spred julkänsla trots att det är nästan två månader till julafton.
.
Men vi sålde ändå rätt mycket tycker jag, jag fick ihop lite över 500:- på bara någon timma och Anna fick ihop runt 400:- tror jag. Dessutom var vi bara ute någon timme, så det var väl ändå rätt bra.
.
Nu ska jag fortsätta med min favorit sysselsättning: läxor. Det enda som kan få mig att återgå till att läsa en två meter lång text om Västsaharas blivande krig är att jag blir mutad med en stor påse grillchips och något bra och Topmodel-repriser jag redan sett. Jaja, jag natar att jag borde börja nu...
Världens sötaste (och tjockaste) katt som vi såg när vi var ute och sålde. Ville bara ta hem den och gosa med!

Kommentarer
Postat av: filippa

Vilken fin katt :)

2010-10-11 @ 19:10:50
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0