(rubrik-torka)

Jaha, idag har Anna och jag först varit ute och fotat (kommer en rejäl bildbomb senare), sen gått runt och försökt sälja julblommor. Folk verkar ha något sorts hat mot julblommor, nästan ingen vill köpa! Vart tog jul-stämningen vägen, liksom?? En gubbe smällde till och med igen dörren framför oss medan vi pratade! Hur dryg får man vara? Ville nästan rycka upp dörren och tvinga på honom massa julblommor -.-
.
Men förutom det har jag faktiskt känt mig ovanligt positiv och glad, men jag antar att man blir så av lov? Tog först en skön sovmorgon, sen en lång frukost framför två CSI avsnitt innan jag ringde Anna och vi började sminka oss.
Kvällen blir förmodligen också skön, pappa kom hem från South Hamton igår och hade med sig massor av godis. Bland annat Jelly Babies (små bebisar som smakar frukt...känner mig som värsta mördaren när jag sliter huvudena av bebisarna och äter upp dem), Jelly Beans (som Jelly Bellies), tre gigantiska Toblerone-förpackningar och maltesers! Jag gillar starkt!
.
Nu ska jag fortsätta redigeringen, galet hur många bilder vi lyckades ta på bara någon timma!
Hm, en mycket vacker förhandstitt på fotona vi tog...även om jag har redigerat liiiite grann på den här bilden (bara typ ögonen, färgerna, min hud-färg, konstrasten och ljuset. Inte aaalls mycket. Men erkänn att ögonen blev heta? ;) )

Kommentarer
Postat av: Laila

vilka fina bilder =) gott med macka =)

2010-10-30 @ 20:59:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

Läskig bild :P

2010-10-31 @ 10:44:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: malin

Hejsan, fin blogg, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur de gick från att jag var livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som 19- åring :) <3

2010-10-31 @ 12:10:10
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

usch sånt godis är skitäckligt :o

2010-10-31 @ 13:55:22
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0