Va??

Anna har aldrig ätit snabbnudlar (sånna med smak)! Hur kan man inte ha ätit det?? Det är ju typ...Guds gåva till människan (precis som choklad, magrutor och Johnny Depp).
Men helt ärligt, jag levde på nudlar förut, mamma slutade köpa dem ett tag eftersom att jag åt det istället för mellis, innan träningar och såfort jag fick läge. Men det är så gooott.
.
Det där var ju lite random början på inlägget, men jaja.
.
Idag har jag varit duktig; först har jag gått bort med alla äckliga sopor. Sopor måste helt seriöst vara världens äckligaste sak, så kladdigt och så luktar det...Usch! Sen har jag sopat trappan och gjort klart svenska-läxan. Sen måste jag plugga inför matte-provet, men hur ska man kunna plugga till det?? Antingen kan man det ju eller så kan man det inte, så är det bara.
.
Mer som jag har gjort idag...jag har provat förra årets vinterjacka, som jag fått för mig är jätteful. Efter att ha provat den upptäckte jag att den inte alls var så ful, så nu "slipper" jag köpa en ny vinterjacka. Tråkigt för mitt shoppaholic-alter ego men skönt för min alltför tunna plånbok.
Sen så har jag snott lite av pappas tigerbalsam som jag tog på handen bara för att det luktar så j*vla gott, men nu känns min hand helt stickig och kall...man kanske inte ska använda det om man inte har ont någonstans?
.
Höstbilder från igår ♥

Kommentarer
Postat av: Ahston

Åhhh herre gud! Nudlar är ju land det bästa som finns ofta man inte har ätit de! :-O

2010-10-16 @ 14:37:45
URL: http://ahston.blogg.se/
Postat av: Issa

As nice blogg! :D

2010-10-16 @ 21:11:30
URL: http://issas.se

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0