Veckans sämsta dag?

Tror nog att det är dags att utnämna torsdagar till veckans absolut sämsta dag! Jag slutar sent, har tråkiga lektioner och avslutar dagen med det otroligt fascinerande ämnet teknik...eller inte. Jippikayeymathafackah (jag vet, man blir helt blown away av min stavning).
På tekniken håller vi på att göra en ficklampa. Hallå, vad ska jag ha en ficklampa till?? Gå ut i skogen mitt i natten och leka skogsmulle eller? Nää, jag tror faktiskt inte det.
Och om jag nu skulle behöva en ficklampa skulle jag inte använda en som jag gjort själv, och som högst har ljusstyrka nog att lysa upp en mugg.
.
Okej, slut på klagandet. Snart är det träning, thank god för att träningarna finns iallafall, så otroligt skönt att bara kuta runt på en upplyst fotbollsplan 1,5 timme. Och, nej, jag var inte sarkastisk, älskar verkligen känslan man får efter träningen.
.
Efter att ha läst igenom det här inlägget får man nästan känslan av att jag verkligen hatar skolan, men nej, den kan faktiskt vara rätt okej. Så länge mina finaste kompisar finns i närheten (även om en av dem slickade på min hand idag, snuskpelle ♥) så överlever jag ♥
.
Nu ska jag fortsätta med läxorna, ska ta mig f*n få bra betyg på både svenska och so-provet!
Till Ida som säger att jag aldrig skriver om dem på bloggen, ni vet att jag älskar er iallafall ♥

Kommentarer
Postat av: manda

vem e snusk pellen som slicka på din hand? <333333

2010-10-21 @ 21:52:21
Postat av: Emma

Manda: Hah Ida :P <33

2010-10-22 @ 13:56:03
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: Snuskpellen

Det e jag det :D <333

2010-10-22 @ 14:36:01
Postat av: CR<3

hahha :D <33

2010-10-22 @ 15:49:12
URL: http://onlycr.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0