Det är dags för lördagsmys...

...med Anna. Ikväll satsar jag på att gå upp typ 10 kilo, har laddat upp med pizza chips (ÄNTLIGEN någon som förstår vad jag vill ha för chips, hallelujah), super chips (som inte alls var superstora...blev lite besviken där) och chokladglass. Sen har vi hyrt "Norbit" och någon annan skum film. Förhoppningsvis är de bättre än "Another gay movie" som i stort sätt bara var bögporr. Inte kul.
.
Det blir inte mycket mer skrivet idag, så ni får nöja er med det här inlägget!
Juste, the worlds hottest video of all times. Anledningen till att jag valt världen sämsta video-uppladdnings-program-sak är att jag inte orkade bry mig. Sådeså.



Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-18 @ 22:03:56
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0