Gr8 -.-

Det här måste vara världens sämsta dag; först hade vi matte och jag fick jag fick en läxa där man ska jobba med bipolärer eller nåt. Okej, det kanske inte hette exakt så, men ni fattar poängen, det var konstigt.
Sökte just på "bipolär" på Google (bara för att se om det var ett ord) och tydligen är det en psykiskt sjukdom...det kanske inte var det vi höll på med? Hm...
.
Sen hade vi skol dm, en fotbollsturnering mellan skolor typ, vill inte ens beskriva hur det gick. Men vi mötte iallafall två lag, det ena var väl okej, vi borde ha vunnit tycker jag (såklart) och det andra var jättebra. Tycker dock att de körde väldigt fult och hade väldigt dålig stil, men jaja...
.
Efter skolan fick jag veta att vi skulle ha Friends-fotografering. Kul, enda dagen jag inte har smink (eller okej, mascara, men inget annat) och värsta typ uteliggar-outfiten. Gah! Som tur är kollar ingen på Friends-fotona, så jag kanske inte blir mobbad.
.
Nu sitter jag här hemma och har ångest (som jag verkar ha varje gång innan prov) inför humanbiologi-provet imorgon. Jag brukar alltid säga att det kommer gå jättedåligt och blablabla, men oftast löser det sig och jag får ändå ett rätt bra resultat, men den här gången kommer det verkligen gå dåligt. Jaja, det är inte hela världen, vi får se hur det går ;)
Vår heta klass...hehe.

Kommentarer
Postat av: mmmirja

fin blogg du har! allt bra? =)

Kram!

2010-09-28 @ 20:58:12
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: CR<3

fett stolt jag blev över bilden :D <33 glad över att du, jag o mickan sitter på rad också haha random ;)

2010-09-30 @ 19:47:04
URL: http://onlycr.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0