Halva veckan klar √

Idag hade vi NO-prov. Jag har gått och haft ångest för det hur länge som helst känns det som, sen får vi prov-pappret och det finns 5 frågor. 5! Det är ju ingenting, snacka om onödig ångest...Men jag vet inte hur det gick, det kändes sådär så vi får se, håller tummarna för att jag får lite högre än G iallafall :P
.
Sedan hände det inte mycket mer, ska snart på träning så jag hinner inte skriva mer. Får se om det blir ett inlägg ikväll också!
Dagens outfit:
Definitionen av "random". Hehe.
Nu ska jag äta sockerkaka och se på Vänner tills träningen börjar. Tihii.

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Vilken söt blogg :)

Hoppas allt är bra med dig!

2010-09-29 @ 21:19:46
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0