*happyface*

Den här morgonen kunde definitivt börjat bättre, var så trött att jag blev helt yr bara av att stå upp. Sen var det "svin-kallt" (=Annas ord för skitkallt) och helt mörkt. Så jag kände mig lite som ett lik när jag började gå till skolan, hade mycket hellre velat stanna hemma men eftersom att jag är så duktig tog jag mig dit iallafall, även om det tog ett tag ;)
Det som verkligen gjorde min annars rätt trista dag var när vi fick tillbaka våra SO-arbeten, mitt första arbete där jag fick betyg och jag fick MVG! Happyface :D Blev hur glad som helst, speciellt eftersom att SO inte är mitt starkaste ämne.
Efter skolan skulle jag klippa mig, usch hatar verkligen att göra det, försöker få mitt hår att växa ut och bli lite längre iallafall, men varje gång jag klipper det blir det för kort känns det som. Men det var rätt skönt att slippa de slitna topparna ;)

Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

sv; Hih okej! :D aw tack :> inte många som ställer upp till hjälp när det gäller sånt haha :>

2010-09-21 @ 20:57:43
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0