Man bara måste älska måndagar -.-

Ångest är det enda jag känner varje måndag morgon när väckarklockan ringer. Sen är det bara iväg till skolan och så har en ny vecka börjat, och så är det liksom 5 dagar kvar till nästa lediga dag. 120 timmar, 7200 minuter. That's a loooong time, men måndagar är ändå värst.
.
Okej, slut på klagandet.
Idag hade vi först mentorsråd och livkunskap, har fortfarande ingen aning om vad de lektionerna är till för, menmen.
Sen hade vi bild, vi höll på att måla med bläckfiskbläck. Vet ni hur äckligt det luktar?? Verkligen uäk-äckligt. Och det målade vi med, mysigt liksom.
Sen hade vi SO, detta fascinerande ämne. Eller inte. Vi håller på att skapa ett parti, mitt heter Utvecklings-partiet, vilket gör att förkortningen är UP. Up, liksom, så symbolen är en pil snett uppåt (jag vet vad ni tänker, jag är så otroligt kreativ, typ)
Bilder från idag:
Dagens outfit (älskar fortfarande betongväggen, tihi)
I have the knowledge of looking cute. Eller bara se helt efterbliven ut, bestäm själva ;)
Nu sitter jag och dricker te samtidigt som jag gör SO-läxan samtidigt som jag äter russin samtidigt som jag bloggar. Jag vet, tjejer har förmågan att göra många saker samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Vi gör också egna partier i skolan :) Eller, vi ska börja med det ;) vad är det för te jag skådar där? :D Ser ut som teet jag brukar dricka :)

2010-09-06 @ 18:14:24
URL: http://alisathing.blogg.se/
Postat av: CR

Nääädå emma, det var inte alls jag som kom på med pilen uppåt ... :P <33


Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0