Matte+Städning=Perfekta lördagen? -.-

Den här förmiddagen har jag spenderat med att göra matteläxan och hjälpt mamma och pappa att lyfta lådor. Kul lördag eller? Fast iochförsig har det varit massa gamla disney-avsnitt på Disneychannel så jag överlever, just nu tittar jag på typ Piff&Puff-Räddningspatrullen som var mitt favoritprogram när jag var liten (och fortfarande är ett av dem, hehe)
Aja, så fort ljuset blir lite bättre tänkte jag gå ut och fota, så får ni se resultatet ikväll! Det var ett tag sen jag hade ett foto-inlägg:)
Juste, tänkte svara på en fråga jag fick av en läsare igår:
Jo, jag är medlem här, där man får ett öre varje gång någon klickar in sig på min blogg. Visst, ett öre är rätt lite, men det kostar inget att bli medlem så jag har ju inget att förlora. Och efter ett tag kanske det blir rätt mycket pengar, så blir jag värsta triljardär...eller inte. Men alla små bidrag är välkomna i min plånbok,skulle lätt ta emot lite extra pengar till kläder och sånt.

Kommentarer
Postat av: sv: En fråga :)

Tack för svaret! Undrar bara hur du får pengarna, asså kommer dom in på något konto du har eller hur får du dom i hand?

2010-09-04 @ 19:07:54
Postat av: emma/oldbabydoll

SV: De hamnar på mitt konto :)

2010-09-04 @ 19:23:25
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: alicia

du, vilken sida är du medlem på

jag klickde på länken men kom inte stans (A)

2010-09-06 @ 23:45:25
URL: http://punkdoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0