Sen uppdatering...

...men jag har haft annat att göra idag. Efter skolan träffades jag och Anna och fotade lite mer. Vi början fan bli bra på det, efter att ha gjort det några hundra gånger ;)
Sen försökte vi att göra amerikanska pannkakor också...ett ord: FAIL. De smakade som salt blandat med mjöl och vatten. Matlagning är verkligen inte min grej, sorgligt nog. Jag tror att jag skulle vara söt i kock-hatt och förkläde, eller inte.
Men det var seriöst en av de värsta pannkakorna jag ätit (dock tar nog Sannas och mina brända kakao-pannkakor priset, de var hemska)
Nu ska jag sätta mig och redigera bilder, sen gör det sista på mitt val-tal till SOn. Det är faktiskt lite taskigt att tvinga oss att jobba med massa politik-saker, om man inte ens vill jobba som politiker. Vilket jag absolut inte vill, usch, då måste man ta massa beslut och ha tråkiga kläder...låter inte så kul.
Dagens outfit (med vår heta bygg-hög-skräp-sak i bakgrunden)

Kommentarer
Postat av: felicia

Gud va cool bloggg! Lite annorlunda så där men ändå jätte snygg! Har du gjort designen själv?:)

Kram .

2010-09-07 @ 20:23:48
URL: http://skarpfelicias.blogg.se/
Postat av: Annika

sluta aldrig lägga in foton, en bild säger mer än tusen ord :)

2010-09-07 @ 21:21:36
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0