Wohoo thank god för trådlöst bredband!

Äntligen har mormor och morfar skaffat rauter (det heter väl så?) så jag kan sitta vart jag vill med min bebis, även kallad dator.
Anledningen till att jag inte bloggat på hela dagen är att jag suttit i bilen sen klockan 12. Ska på bröllop imorgon och det är ända nere i Kalmar (Småland) så att åka bil från Stockholm tar runt 5 timmar. Men nu är jag här iallafall, vi bor hos mormor och morfar under helgen så slipper vi hotell :)
.
Så den här helgen blir uppdateringen förmodligen inte den allra bästa, men jag har raggat gästbloggare så förhoppningsvis vill någon ta hand om bloggen. Annars får jag väl hoppas att någon hackar sig in på den och skrivet något busigt, så får ni något att läsa iallafall. Varför nu någon skulle göra det :P
.
Nu vet ni iallafall varför jag inte har tid att uppdatera, nästa vecka blir det mycket bättre! Hoppas jag.
.
Snabb dagens-outfit på OKQ8's toalett, som by the way inte äcklig alls. Blev nästan lite sugen på att stanna där istället för att sätta mig i vår ner-smulade bil. Eller det var nog bara min plats som var smulig, är tydligen rätt dålig på att pricka munnen när jag äter chips, hehe.


Kommentarer
Postat av: wanwisa

du är såå fin & din blogg:)<3

2010-09-25 @ 10:32:03
URL: http://wanwisa.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

Jätte fint linne!! :D Var har du köpt det? ;) ♥

2010-09-25 @ 10:33:55
URL: http://alisathing.blogg.se/
Postat av: emelie

Guud vilken underbart fin design du har <3

2010-09-25 @ 10:45:22
URL: http://emelieborglin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0