Duh-duh-duuuuh

Jag funderar på en ny design...min suger, helt ärligt.
Dessutom är vädret dåligt och jag är jättesugen på en kladdkakemuffins eller vit choklad, men självklart finns det inte hemma. Sen gick det sämst på träningen också.
Hela världen är emot mig ikväll.
Okej, snap out of the negativ inställning! Jag är bara jättetrött...
...
...
...
...
YES!
Jag kom just på att vi visst har kladdkakemuffinsar! WOHO!
Nej, nu blire Glee (bara jag som blir sjukt sur på den tjocka tjejen för att hon dissar Mark Salling aka Puck? Vem skulle inte ta chansen att gå på en dejt med honom liksom?? Weirdo...)


Kommentarer
Postat av: Chattis =)

haha håller med! men wierdo? snarare ladro :) :) :) ja den va ganska bra :D <33

2011-04-15 @ 00:11:01
URL: http://chattiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0