In your face Emma!

Jag har två goda nyheter:
1: DET ÄR PÅSK!!!
2: Jag har hittat webbkameran på den här dator.
Jag skrev ju förut att Emma fick ett påskägg fastän hon åker till Spanien (så himla orättvist) och att jag trodde att jag isåfall skulle få ett större. Och gissa vad? Det fick jag! Ett gigantiskt...eller från kameran såg det ut att vara det iallafall. Men ändå! Där fick du Emma!
Aja, nu ska jag självklart inte skriva ett helt inlägg om mitt jättefina påskägg...jag måste ju visa bilder på det också.





Jag vet, den här webbkameran är inte alls lika bra som Emmas, men det stuntar jag i.
Jag är bara glad att jag slipper använda digitalkameran som hela tiden tar slut på batteri...asså, det kan ju vara så att den gör det bara för att jag råkar ha den på hela natten när jag ska föra över mina fantastiska bilder. Men det är bara en gissning.
Nu ska jag gå och äta upp mitt påskägg någon annanstans än framför datan. Det smular så mycket.

 

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_22.html

2011-04-23 @ 21:58:53
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0