Jag vet att ni saknat mig

Eller nej, det vet jag inte.
Men nu är jag hemma från SPANIEN!
OMGOMGOMG...saknar det redan! Även om vädret inte var det bästa hela tiden, fukten i luften var hemsk och alla killar man såg kollade stört mycket (kanske för att många av de tjejerna jag såg där liknade män), saknar jag Spanien.
Jag vet inte om alla tycker som jag, men jag tyckte att det var jättekul.
Dessutom var jag på Camp Nou! Helt jävla sjukt ju!!!
Jag menar, det är ju typ drömmen för alla fotbollsfans, och jag var där! Dessutom såg jag bland annat Messi, det är typ bara helt...jag vet inte. Så stort!
Nu ska jag lata mig lite, imorgon kommer bloggandet igång igen!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0