Åh. Herre. Gud.

Det är kul att avsluta en jobbig dag med en och en halv timma SO, speciellt när benen väker och huvudet tycks jobba helt emot resten av kroppen.
Skönt att dagen är över nu i alla fall, och ikväll får jag ju spendera en timma med snyggaste Mark Salling. I och för sig är det ju en TV-ruta mellan oss, men pff, man får nöja sig med det lilla!
Idag har vi åkt skridskor. Jag dog inte, trots att jag åkte utan hjälm (jag vet, rebell eller vad?? Ehm...).
Nu ska jag...ja, jag vet inte, mysa ned mig i soffan framför någon dålig humorserie?
Japp så blir det!



Kommentarer
Postat av: Lokemai

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-11-08 @ 10:41:27
URL: http://lokemai.blogyears.com

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0