Äntligen klar!

Nu är läxorna klara! Ish. Inte helt klara, men jag förtjänar en paus! Jag har lärt mig alla ackorden (utan gitarr!) och skrivit värsta NO-texten. Så nu blire en pluggpaus!
.
Dagen idag var faktiskt helt okej, friends-dagen är nog världens sämsta dag, eftersom att jag och Daniel då måste hålla en egen lektion. Men idag hade Daniel fixat lekar, som faktiskt var väldigt bra för att vara friends-övningar. Och jag fick ingen choklad!! Det är ju liksom hela poängen med att vara friends? Sadface.
Daniel och jag ska fråga om vi kan byta friendsare, känns bara så sjukt meningslöst, jag som inte ens är en speciellt snäll person? Hehe...
.
Vi fick minisämlor och saft i alla fall, och vi hade lite kul med muggarna. Sen ritade Ida och jag snoppar på Chatnapas hand (hon började, bara så ni vet), och helt plötsligt skrek Chatnapa "MEN JAG VILL INTE HA EN SNOPP!"
He.re.gud vad vi skrattade. Vi fick lite snea blickar från resten av klassen, men det gick inte att sluta. Ja, ni vet hur det blir ibland!

Kommentarer
Postat av: Chattis =)

nu kommer du definitivt få en kille! :D <333

2011-02-15 @ 19:29:06
URL: http://chattiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0