Då var det dags igen

Jag har precis varit ute och fotat i snön, fick något ryck och tog med mig några saker ut och började fota lite.
Det måste ha sett jätteudda ut när jag satt på gungan och rev ut bilder från tidningar (ni fattar närni ser fotona).
Så ikväll eller imorgon får ni se resultatet!
Jag var ute i kanske en kvart innan jag hittade rätt plats att fota på, sen fotade jag i kanske 10 minuter innan jag gick hem.
När jag kom hem var jag helt genomblöt efter att ha legat med kameran i snön för att kunna fota riktigt nära, men kul var det i alla fall!
Nu ska jag mysa lite framför TVn innan jag börjar redigera bilderna!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

allt bra?

2011-02-20 @ 19:57:16
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0