Different nationalities

Jag tyckte att det var hur kul som helst att redigera bilderna som jag gjorde i ett tidigare inlägg, så jag har gjort ett till! Den här gången försökte jag få det att se ut som att jag kom från olika världsdelar.
Jag vet inte om jag lyckades riktigt, jag menar, den där jag försökte se amerikansk ut blev ju helt failad...
Men ja, kul var det i alla fall.
Och jag vet, jag överdrev den asiatiska bilden, men ni skulle bara veta hur svårt det var att redigera den bilden!
En sak jag kommit på är att det inte är särskilt kul att redigera bilder på sig själv, det blir ju värsta ego-bloggen...jag får väl fota Anna någon dag och testa redigeringar!

Kommentarer
Postat av: Beccie

den näst sista var fett awesume gjord :D

2011-02-12 @ 19:03:57
URL: http://woupz.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0