Foto-dags igen!

Jag har haft en jättemysig kväll med Anna, saknar att träffas så ofta som vi gjorde förut ♥
Vi pratade (massor), det var bara så skönt att få prata av sig med någon, och vem passar bättre för att bli offer för mitt prat än Anna? ;)
Vi lagade pastasås till middag, helt påhittat, och ändå blev det jättegott. Mästerkockar eller vad?
Sen idag har vi fotat, med världshistoriens sämsta ljus. Ändå blev det bra tillslut (tror jag) så ni får se resultatet ikväll! Tyvärr blev det ingen galen sminkning (det är ju liksom min grej), jag antar att Anna tröttnat på att behöva stå i timmar och skrubba bort foto-sminkningar by moi, hehe...
Nu ska jag göra läxor och städa. Jippi. Hörs senare!
Nejmen vad gulligt att mitt ena öga är helt ihoptryckt. Faktiskt så ser det inte ut så, men jag antar att jag fick något litet cp-ryck på bilden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt öga såg ju inte alls minder ut! :) <3

2011-02-05 @ 14:53:34
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-02-05 @ 15:05:07
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag hete emma Jonsson och har helt perfektas ögon :) nu måste du sluta du gör hela jävla världen avundsjuk av din skönhet <333

2011-02-06 @ 16:40:35
Postat av: Emma

sv till Anonym: Ehm tack, antar jag? :)

2011-02-06 @ 18:12:56
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0