Fudge.

Tydligen fann det inget internet på tåget. Jättekul, verkligen, den här sega tågresan blev just ännu roligare... Det hela började bra också, precis när vi satt oss på tåget kom nån tant och sa att vi var tvungna att byta vagn. Jippi. Men nu är jag här i alla fall, och ska just sätta på en film på pappas dator. Så ni får ursäkta den dåliga uppdatering jag har att erbjuda idag, men att skriva flera inlägg på mobilen under en skakande tågresa, och dessutom utan bilder, känns inte särskilt lockande. Bloggar när jag kommer fram istället!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! :D allt bra med dig idag sötnos?

2011-02-26 @ 21:12:01
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0