I'm awesome

Helt sjukt att jag aldrig använt det som rubrik förut
Imorse när jag vaknade gick jag ut och joggade 5 kilometer, hur grym är inte jag? På en lördag liksom, det brukar ju vara tjockisdagen annars ;)
Men jag måste börja träna inför Spanien, och det är faktiskt väldigt skönt att jogga några kilometer på morgonen. Fast jag blev inte jätteglad när jag hade joggat typ 4 kilometer och det kom världens uppförsbacke...
.
I allafall, ikväll kommer några hit på middag, sen ska jag sova hos Anna! Nu ska jag svara lite på kommentarer och läsa bloggar, skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: AB PW

haha sugen jag blev på nudlar nu ^^

2011-02-20 @ 13:28:10
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0