Lååång dag

Nu är jag äntligen framme hos farmor i Terrsjö! Det har varit en otrolig seg tågresa med värdelösa SJ (helt sjukt att det varken fanns eluttag eller bredband? Hela tåget drivs ju förrihelvete med el!), och sen en lika seg bilresa från Östersund till Terrsjö.
Snacka om bympy ride, vägarna ska tydligen bli asfalterade (nejmen vaddå, det är ju bara 2000-talet, inte behöver de väl ersätta grusvägarna med asfalt? Det var ju nytänkande...) så de var helt uppriva. Snacka om misshandel för min redan sönder-satta rumpa...
Nu ska jag fortsätta mysa med min tjockis-katt Herkules!
Helt by the way såg jag en amerikansk indian-clown idag. Bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0