Aaaahhh...

Vet ni vad jag sitter och tittar på just nu? Glee! Med apsnygga Mark Salling, aaahh.
Dessutom fick man se en av de andra killarna utan tröja. Wow. Där snackar vi magrutor.
Nejdå, ja är inte obsessed...
Kvällen kommer att spenderas med massor av choklad, ostbågar och cola. Bättre blir det inte?
.
Kort om min dag då: Först spelade jag match, och äntligen känns det som att det gick bra. Jag blev så sjukt taggad så fort matchen startade, och tydligen syntes det på planen. Sen har jag gjort klart bloggdesignen, äntligen är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2011-01-22 @ 20:36:17
Postat av: Chattiiiis =D

öhh jag kan inte komma till din startsida? :O <33

2011-01-22 @ 21:25:22
URL: http://chattiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0