Bra dag?

Den här dagen går faktiskt att beskriva kort (jag har som sent nyårslöfte att skriva kortare och oftare här på bloggen); maten påminde om maginnehåll, i svenskan lånade vi en bok som mer eller mindre var incest mjukporr och på gympan lekte vi lekar som jag helst bara vill förtränga.
Det var väl inte så lång beskrivning?
.
Dagen var ändå helt okej, jag fick bröd och tuggummi av Niklas, och Chatnapa och jag drack varm oboy i grottan medan vi diskuterade den fantastiska boken. Hittills har den handlat om snorkråkor, topless tjejer och en syster som huvudpersonen verkar ha en crush på.
.
Nu ska jag till Anna, en träning på en isig konstgräs-plan väntar. Trots det faktum att jag förmodligen kommer bryta äggstockarna eller något (de går väl att bryta?) så ser jag framemot det, känslan av att ha tränat är hur skön som helst. Plus att mina nästintill obefintliga magrutor faktiskt syns aningen när jag precis tränat.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0